سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
سهیل[54]

توضیحاتی درباره مسائل نظامی
ویرایش

مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش

لوگوی دوستان
امکانات دیگر

سید حسن نصرالله با هشدار به رژیم صهیونیستی:
سواحل لبنان را محاصره کنید، کشتی‌هایتان را می‌زنیم
خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی درباره محاصره سواحل لبنان هشدار داد و تهدید کرد که در صورت محاصره سواحل و بنادر لبنان تمامی کشتی‌ها راهی بنادر فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله خواهد بود.



وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: منتظر اتفاقات پیش‌بینی نشده باشد اگر ما را تهدید کند.
سیدحسن نصرالله با اشاره به اینکه " ما با اسرائیل در جنگ روانی هستیم " تصریح کرد: من به اسرائیل می‌گویم که ما جدی هستیم. ما از سلاحی جدیدی صحبت می‌کنیم و از هیچ اظهار نظر مقامات غربی مثل کلینتون و اوباما نمی‌ترسیم . ما اطلاعات کاملی از داخل و از درون اسرائیل و قدرت آ‌ن داریم. ما تمام فرودگاه‌ها و زیرساخت‌های آنها را کاملا می‌شناسیم. قبل از 2006 آنها سواحل لبنان را تحت اختیار می‌گرفتند اما سال 2006 آنها از این مناطق گریختند. اظهارات ما کاملا جدی است نه یک تعارف. یعنی در شرایط کنونی اگر بگویند که مقاومت به تجهیزاتی دست یافته است که می‌تواند اسرائیل را تهدید کند ، این موضوع جدید و دروغی نیست و ما آنها را تائید می‌کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان به توانمندی مقاومت در پاسخگویی به تهدیدات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : پیش از این اعلام کرده بودیم که همه جبهه داخلی اسرائیل در تیرس کامل موشک‌های ما قرار دارد و این موشک‌ها توانایی هدفگیری دقیق هر مکانی را در همه اراضی فلسطینی اشغالی دارد اما امروز اعلام می کنیم در هرگونه جنگ آینده اگر سواحل بنادر و کشتی‌های ما را محاصره شود همه کشتیهای راهی بنادر فلسطین اشغالی اعم از نظامی و تجاری در دریای مدیترانه در تیرس موشکهای مقاومت قرار دارد.
نصرالله با بیان اینکه فعلا از توانمندی مقاومت در رویارویی با دشمن در دریای سرخ چیزی اعلام نمی‌کنیم، گفت: معادله نظامی در دریای مدیترانه تغییر کرده است و امروز مقاومت همانگونه که در جبهه زمینی معادله توازن وحشت را برقرار کرد دشمن بداند از این پس دیگر توان یکه تازی در صحنه دریایی را نخواهد داشت.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ما در سال 2006 یک ناو جنگی اسرائیل را هدف قرار دادیم که این امر بسیار کوچکی نیست. منظور ما این نیست که ما کشتی‌های بین‌الملل را مورد حمله قرار می‌دهیم اما اگر شما بنادر و زیرساختهای لبنان را هدف قرار دهید، ما تمامی زیرساخت‌ها و کشتیهای شما را با موشک‌هایمان هدف قرار خواهیم داد. این کشتیهایی که از سواحل کناری لبنانی و فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، ما قدرت آن را داریم که تمامی این کشتی‌ها را هدف قرار دهیم و دنیا خواهد دید که ما این کار را می‌کنیم. اگر کشتی متعلق به این رژیم نباشد و حامل مردم عادی باشد، ما به آنها اجازه خروج می‌دهیم.
سیدحسن نصرالله تصریح کرد: اما آنچه توان حقیقی و تجهیزات واقعی هستند این مردم و انسانهایی هستند که ذلت را ترک می‌کنند نه سلاح‌های معمولی . ارزش این سلاح که مردم لبنان و فلسطین در اختیار دارند بسیار بالا است این سلاحی است که بخش‌های مختلف لبنان را حفظ می‌کند. این سلاحی است که از سلاح‌هایی که شما در دست دارید بسیار قوی‌تر است. ما نباید از چیزی و کسی نگران باشیم و بترسیم. در سال 2000 چه کسی بود که بعنوان فرمانده اسرائیل شکست خود.؟ او کسی نیست جز "اشکنازی ". او بود که شکست را تجربه کرد. آنها بودند که در آ‌ن روز پا به فرار گذاشتند و شکست را تحمل کردند. آیا فکر می‌کنید که فرماندهان ما از آنها کمترند، به هیچ وجه. فرماندهان ما بسیار شجاعتر و نترسترند. آنها سلاح دارند اما دل‌های ما از هیچ سلاحی ترسی ندارند. این جنگ روانی است که آنها به راه انداخته‌اند. ما برخود اطمینان داریم و این صهیونیست‌ها هستند که می‌ترسند. اسرائیلی‌ها از جنگ می‌ترسند. آنها دائما ما را دائما تهدید می‌کنند. آنها می‌گویند که مقامات لبنان از سلاح مقاومت می‌ترسد این دروغی بیش نیست زیرا خود مردم بر سلاح اسرائیلی‌ها پیروز خواهد شد. دشمن جرأت حمله به مردم لبنان را ندارد. برخی از افراد هستند که می‌ترسند اما برای آنها حسابی باز نمی‌کنیم. اما ما هیچ ترسی از دشمن اسرائیلی و صهیونیستی نداریم.



      

ارتش آلمان خرید هلیکوپترهای تایگر را متوقف کرد

به دلیل بروز نقص فنی:
آلمان قرارداد 3 میلیارد دلاری با EADS را به حالت تعلیق درآورد



ارتش آلمان به دلیل بروز نقص فنی در هلیکوپترهای جنگی تایگر، قرارداد 3 میلیارد یوروئی خود با EADS را به حالت تعویق درآورد. این اشکال در سیم کشی تایگر بروز کرده است. بنا به اظهار مقامات وزارت دفاع آلمان، تا رفع نقص کامل، قرارداد خرید تایگرها به حالت تعلیق درخواهد آمد. این نقص فنی در تایگرهائی بروز کرد که ساعات پروازی کمی را پشت سر گذاشته بودند و باعث خواهد شد تا تحویل آنها حداقل تا نوامبر 2011 به تاخیر انداخته شود.
آلمان قراردادی برای خرید 80 فروند تایگر به ارزش 3 میلیارد یورو به امضاء رسانده بود. هلیکوپتر تهاجمی فرانسوی- آلمانی تایگر اولین پرواز خود را در سال 2003 به انجام رساند ولی به دلیل بروز نقص فنی ورود به خدمت آن به تاخیر افتاد.





      
<      1   2      




+ پرتاب موفقیت آمیز موشک سجیل 2 با فناوری پیشرفته



+ سلام. بازدید وزیر دفاع ار کاکپیت اف-16 ونزوئلا یا علی